Просити про допомогу – нормально: в Україні стартує кампанія про ментальне здоров'я чоловіків
- В Україні стартувала масштабна інформаційна кампанія "Будь другом. Собі теж" для підтримки ментального здоров'я чоловіків.
- Кампанія є частиною Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?", ініційованої першою леді Оленою Зеленською.
- Метою кампанії є заохотити чоловіків звертатися по допомогу за потреби, переосмисливши свої стереотипи щодо емоційної стриманості.
Джерело:
МВС України"Будь другом. Собі теж" – це масштабна інформаційна кампанія проти стигми навколо проблем ментального здоров'я чоловіків. Вона має на меті заохотити чоловіків звертатися по допомогу, коли в цьому є потреба.
Це кампанія – частина "Ти як?", Всеукраїнської програми ментального здоров’я, ініціативи першої леді Олени Зеленської. Її впроваджують у партнерстві з Координаційним центром з психічного здоров’я Кабміну та МВС України, та за підтримки Фонду "Партнерство за сильну Україну", фінансованого урядами Великої Британії, Естонії, Канади, Нідерландів, США, Фінляндії, Швейцарії та Швеції.
Дивіться також Монах-пауерліфтер за кілька місяців зібрав 8 мільйонів гривень на ЗСУ: як йому це вдалося
"Будь другом. Собі теж": про що ця кампанія і для чого її проводять
В умовах повномасштабної війни українські чоловіки натрапляють на багато психологічних викликів. Це і втрата близьких, і розлука з родинами, і постійний стрес, і з усім цим може бути складно впоратися самотужки.
При цьому хлопців часто з дитинства обмежували щодо емоцій, формуючи стереотипи на кшталт "чоловіки не плачуть". Через що вже старшими чоловіки й самі собі забороняють природні реакції на стрес та переживання задля образу сильного та безстрашного.
"Будь другом. Собі теж": дивіться проморолик кампанії
Кампанія "Будь другом. Собі теж" звертається до чоловіків із закликом переосмислити своє ставлення до ментального здоров'я – крізь призму чоловічої дружби. Адже часто чоловіки готові зробити для друзів більше, ніж для себе.
Тож заклик кампанії – будь другом і собі самому, а отже піклуйся і про себе також. Цей заклик не нав’язує прямої дії, лише запрошує до рефлексії – задуматися та переглянути свої погляди й поділитися роздумами зі своїм оточенням та друзями.
Роль ветерана у проморолику виконав воїн та ведучий ICTV2 Олександр Швачка, що на досвіді відчув важливість підтримки для військових. Участю у кампанії він прагне заохотити чоловіків більше дбати про власне ментальне здоров’я та звертатися по допомогу.
Зауважимо, в рамках відбудеться низка активностей, зокрема кампанія у соціальних мережах, зовнішня реклама, соціальна реклама на радіо та ТБ. А в середині вересня на залізничному вокзалі у Києві відкриється фотовиставка з історіями підтримки та взаємодопомоги та закликом до відвідувачів замислитися про важливість турботи про себе та своїх близьких.