Експерт з Мії Халіфи, який заражав стажерів герпесом: ексспівробітник Google вразив своїм резюме
- Колишній працівник Google Джеррі Лі провів експеримент, вказавши у резюме, що він "експерт з Мії Халіфи", щоб перевірити реакцію роботодавців.
- Експеримент показав, що Джеррі отримав 29 запрошень на співбесіду, що дало йому важливі уроки щодо створення ефективного резюме.
- Джеррі рекомендує зосереджуватися на сильних пунктах, чітких назвах вакансій та кількісних результатах у резюме.
У дивному експерименті колишній працівник Google вказав у своєму резюме дивний пункт. Він зазначив, що є "експертом Мії Халіфи".
Щоб перевірити, скільки людей запросять його на співбесіду, попри підроблене резюме, нью-йоркський кар'єрний експерт Джеррі Лі вирішив випробувати роботодавців на міцність. Детальніше про експеримент пише 24 Канал з посиланням на The Daily Star.
Варте уваги "Хочуть потішити себе, поки не пізно": ескортниця з Давосу розкрила вражаючі деталі роботи
У своєму резюме Джеррі стверджував, що є експертом з усіх питань, пов'язаних з Міа Халіфою, і що він знає все про зірку фільмів для дорослих.
Звернімо увагу! Міа Халіфа, яка пішла з порноіндустрії понад 10 років тому, є однією з найбільш впізнаваних зірок фільмів для дорослих в індустрії, і зараз відома завдяки своєму статусу знаменитості і великій кількості прихильників у соціальних мережах і на сайті OnlyFans.
Джеррі, який працював у Google до 2020 року, вирішив додати до свого резюме кілька "червоних прапорців", щоб перевірити, чи не проігнорують їх рекрутери через досвід роботи у великій технологічній компанії.
Першою зміною, яку він зробив, було замінити своє ім'я на Kismma D. Nhuhts (тобто "поцілуй мене в яйця"). Потім кар'єрний експерт додав весь звичайний досвід, який можна було б очікувати від колишнього працівника Google, наприклад, навички кодування, штучного інтелекту та JavaScript, але крадькома додав, що він є експертом з Мії Халіфи.
Далі у своєму резюме Джеррі додав, що на попередній посаді він заразив герпесом 60 відсотків стажерів, а також додав, що в коледжі він був рекордсменом за кількістю випитої горілки за один вечір.
Минуло близько шести тижнів відтоді, як ми почали цей експеримент, – сказав він. – Ми отримали 29 довбаних інтерв'ю.
Джеррі пояснив, що був шокований результатами, додавши, що це дало йому три величезні уроки щодо створення найкращих резюме.
"Зосередьтеся на сильних пунктах, чітких назвах вакансій та впливі, який ви зробили. Це основа вашого резюме. Крапки та розмір шрифту – це дрібні деталі, але саме завдяки їм вас помітять", – каже він.
Дивіться також Бонні Блу переспала з понад 1000 чоловіків: ChatGPT підрахував, чи це дійсно можливо
Джеррі додав, що гучні імена привертають увагу. Але закликав не хвилюватись, якщо ви не працювали у "великій компанії". Слід просто переконатися, що ваші досягнення підтверджуються кількісними результатами. Йдеться про навички, якими ви володієте, а не лише про те, де ви їх відшліфували.