Календар пивних животів власника пабу перетворює людей, які люблять випивку, на пін-ап
Джерело:
Daily StarВласник пабу зробив з 11 своїх найвідданіших відвідувачів моделей для календаря на наступний рік. І, схоже, вони з радістю підняли свої футболки для зухвалого фотографування.
Пивовар і власник пабу сподівається зробити з цих людей зірок. І це справді можливо – майбутній календар вже набув неабиякої популярності в мережі.
Дивіться також Чоловік спробував "найміцніше пиво у світі": його реакція шокувала шанувальників
Шанувальників пива перетворили на моделей для календаря
42-річний Олександр Клаус – власник пивоварні та пабу Bierblume у місті Герліц, що в німецькій Саксонії. І він вирішив попросити своїх 11 найвідданіших відвідувачів зняти кофтинки. Це було потрібно, щоб чоловік втілив свою ідею, висловлену місяць тому.
Ідея прийшла до нас із дружиною за пивом. Я хотів подати гарний приклад. Тому я одразу ж організував фотографа, написав своїм постійним клієнтам, і справу було зроблено,
– згадує Клаус.
До чоловіка приїхали навіть любителі пива з Дрездена, і вони були в захваті від ідеї. Фотосесію зробили в старому місті Герліца, а головними декораціями слугували церква Святого Петра, поліцейський фургон і сам паб.
Усі, хто брав участь, робили це добровільно, і мм було дуже весело. Шанувальники пива оголили свої "добре сформовані пивні животи" перед об'єктивом камери – так, щоб їх було добре видно. Причім рівно як чоловіки, так і жінки.
Мовилося про пивний живіт. Ніхто нічого не ставив під сумнів. Проєкт не був про те, щоб підкреслити тіло. А про те, щоб розважитися,
– каже власник пабу.
Клаус розповів, що фотографії будуть опубліковані в календарі пивних животів, який вийде накладом 250 примірників. Скільки він коштуватиме – поки не відомо, бо надрукують його лиш наприкінці вересня.
Але достеменно відомо, що відвідувачі зможуть побачити його в туристичному інформаційному центрі Герліца. А вторговні гроші передадуть на якусь добру справу.