Smellmaxxing розбушувався: західна молодь витрачає шалені тисячі доларів на колекції парфумів
- Smellmaxxing – сучасний тренд серед молоді, особливо підлітків і студентів, які витрачають значні кошти на колекції парфумів, щоб виражати індивідуальність.
- Тренд набирає популярності завдяки соціальним мережам, таким як тікток, і сприяє зростанню глобальної індустрії чоловічих парфумів та зміні уявлень про маскулінність.
Smellmaxxing – це сучасний тренд, який все більше захоплює молодих чоловіків, особливо підлітків і студентів. І вони витрачають сотні, а іноді й тисячі доларів на колекції парфумів.
Цей рух зародився у тіктоці та відбиває зростання інтересу до чоловічого догляду за собою та прагнення виражати індивідуальність. 24 Канал завдяки RNZ розповість про це докладніше.
Дивіться також Основні ноти аромату: що таке ветівер, пачулі та інші незвичні слова в описі чоловічих парфумів
Тікток і парфуми: чому підлітки витрачають стільки грошей на аромати?
Завдяки соціальним мережам молоді люди, такі як 17-річний Ван МакКорт із Нової Зеландії, збирають колекції парфумів, які дійсно вражають. А ще й залюбки діляться знаннями про них.
МакКорт лише старшокласник, але вже має колекцію з 25 флаконів на 5000 доларів. Серед них, напрклад, два аромати Louis Vuitton по 500 доларів кожен.
Хлопець почав із популярного Y від Yves Saint Laurent, а тепер віддає перевагу нішевим брендам, як-от Guerlain і Maison Francis Kurkdjian. Його улюблений аромат – Vibrato від Sospiro з нотами лимона та лайма.
Як Ван заробляє на свою пристрасть? А перепродаючи парфуми та працюючи неповний день. Зауважмо, що він не один такий фанат тренду smellmaxxing навіть серед своїх друзів.
Загалом у тіктоці smellmaxxing процвітає завдяки інфлюенсерам із сотнями тисяч підписників, які діляться детальними оглядами парфумів. Вони обговорюють, які аромати варто наносити щедро, які економно, які подобаються чи не подобаються жінкам тощо.
21-річний студент Раян з Окленда маж колекцію на 1000 доларів, і для нього smellmaxxing – це спосіб почуватися впевненіше та чистіше, а не лише приваблювати когось. І він, як багато інших молодих людей на Заході, приходить до парфумерних студій вже зі знаннями про бренди та ноти.
Ба й глобальна індустрія чоловічих парфумів зростає і, за прогнозами, досягне 80 мільярдів доларів до 2031 року. А smellmaxxing, частина ширшого руху looksmaxxing, підкреслює зміну уявлень про маскулінність, де догляд за собою є нормою.