Укр Рус
7 серпня, 13:50
3

Топ модних провалів для чоловіків: ці 3 речі – крінж, і їх буквально ніколи не слід носити

Основні тези
  • Стиліст styleoutcast вказує на три категорії одягу, які він вважає найгіршими для чоловічого стилю: гібридні туфлі-кросівки, футболки та худі з безглуздими принтами, а також корпоративний мерч.
  • Гібридні туфлі-кросівки є незграбними, принти типу "Positive Vibes" позбавлені сенсу, а корпоративний мерч майже не буває стильним.

Мода – це один зі способів самовираження, але деякі предмети одягу настільки невдалі, що навіть найкращий стиліст не врятує їх. Вони настільки крінжові, що їх таки краще не купувати.

Отже, які речі у чоловічому гардеробі можна вважати найгіршими, щонайменше з погляду того, що їх неможливо стилізувати? Про це розповів стиліст styleoutcast у тіктоці, і 24 Канал перекаже його слова.

Дивіться також Короткі шорти – знову топ: Пол Мескаль задав тренд, який наслідують чоловіки по всьому світу 

Які 3 речі у чоловічому гардеробі насправді крінжові та вбивають стиль?

Є 3 категорії одягу, які можна вважати справжніми антигероями чоловічої моди. Стиліст styleoutcast наполягає – якщо хочете мати стильний вигляд, а не крінжовий, то уникайте їх, а обирайте одяг, який підкреслює вашу індивідуальність.

Гібридні туфлі-кросівки.

  • Ці "мутанти" – щось середнє між туфлями та кросівками – справжній кошмар для стилю. Єдина їхня виправдана роль – це якщо є відповідний дрескод на роботі. Можливо, існують роботодавці, які вважають, що таке взуття "формальніше", ніж, наприклад, класичні білі шкіряні кросівки.
  • Але якщо ваш бос серед тих, хто так думає, можливо, варто задуматися про зміну роботи. Гібридне взуття насправді надає вам незграбного вигляду, воно не пасує ні до casual, ні до ділового стилю, і створює враження, що ви не могли визначитися, що взути.

Уникайте цих речей – вони зроблять вас крінжовим: дивіться відео styleoutcast

Футболки та худі з безглуздими принтами.

  • Ми не говоримо про футболки з улюбленими гуртами чи попкультурними мемами, які мають сенс і відбивають вашу індивідуальність. А говоримо про одяг із написами чи символами на кшталт "Positive Vibes", "Authentic" чи "Flowers".
  • Ці принти додають хіба заради того, щоб річ не здавалася "нудною", але насправді вони лише кричать про несмак. Такі речі скидаються на дешеві й не додають вашому образу жодної цінності.

Корпоративний мерч.

  • Кепки, худі чи футболки з логотипами компаній – це завжди модна катастрофа. Корпоративний мерч рідко буває стильним, адже його мета – брендування, а не естетика.
  • Такі речі просто недоречні поза офісними заходами, а іноді й там. Навіть якщо ви любите свою компанію, краще залишати її лого на канцелярії, а не на своєму одязі.